donderdag 27 oktober 2011

Brink, Nina (part 4)


Helaas komt ze de laatste tijd niet veel met haar hoofd op de T.V maar ik had het ook ontzettend met Hanja May Weggen . Die had ook zo’n harde, koude kakkop. Ik heb ooit nog een op haar gestemd alleen maar omdat ik hoopte dat ik haar dan vaker op T.V kon zien. Zonde dat ze destijds naar Brussel is gegaan”. Helaas barste de jonge Boschfazant toen in een luid lachen uit en kon de Daddy O la la het toen ook niet meer inhouden. De crazy Gerry kon het toen ook niet laten om te vragen wat Bob dan misschien van Inez Dales vond. Bob hield hem toen maar stil want hij duidelijk iets te veel van hemzelf prijs gegeven. Jammer want achteraf hadden wel wat meer van Bob willen horen over de sex appeal van Nina Brink en Hanja May Weggen. Of het een verlangen naar pure harde sex met hen was of een soort hogere vorm van platonische S.M.waarin het erotieke element van het fenomeen macht ineens aan de oppervakte komt drijven. Een fascinerend onderwerp om wat inside informatie over te krijgen maar helaas hebben wij het er met Bob niet meer over gehad. De laatste keer dat ik Bob tegen kwam en er met hem over begon beweerde hij dat het allemaal een vergissing was geweest. Hij had net verkering en wilde er alles aan doen om de relatie te doen slagen. “ Ja ik was toen wat in de war voorzitter jonge maar die periode heb ik afgesloten. Ik denk ook praktisch nooit maar aan die wijven. Soms heb je een slechte dag en dan kost het wel wat moeite om ze uit je hoofd te zetten maar ik werk er hard aan en ik wil verder met mijn nieuwe vlam. Die koude kakwijven heb je uiteindelijk ook niks aan. Ze maken je de kop alleen maar gek en dat is momenteel het laatste wat ik wil. Maar even onder ons wat vind jij van die Mabel Wisse Smit? Dat is een lekkeren een. O la la die moet je niet onderschatten. Die weet wel wat zij in huis heeft. Maar euh hoe is het trouwens met jou?” vroeg hij en daarna hebben we het er dus niet meer over gehad. Fascinerend maar ook gevaarlijk dit soort fantasieen dus.Je hebt zo de kop gek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten