woensdag 26 oktober 2011

Brink, Nina (part 3)

“ Ja het is een Nederlandse vrouw” zei Bob. “ Bekend van radio en T.V? “ vroeg de crazy Gerry. “ Ja ze is de laatste tijd nogal eens op de televizie. Daarvoor kende ik haar ook niet” zei Bob. “ Zit ze in de showbusiness? Is zij een artieste? “ vroeg de voorzitter. “ Nou nee al zullen sommigen zeggen dat het wel een showfiguur is” zei Bob. “ is het een sportvrouw ?” vroeg de de voorzitter” Leontien van Moorsel of nee ik bedoel die discuswerpster hoe heet ze ook alweer? “. “ Ria Stalman bedoel je” zei Daddy O la la . “ Ja die dat vind ik wel een mooie vrouw. Een beetje groot en dik maar dat vind ik wel mooi” zei de voorzitter. “ Die zit nu bij studio sport” zei de jonge Boschfazant. “ Ja maar die is het niet” zei Bob “ en ze is ook niet bekend van de sport”.
“ Hm niet bekend van de sport, geen artieste wel bekend van de radio en T.V. een soort showfiguur” zei St Nyk nadenkend “ is het soms een schrijfster? Connie Palmen bijvoorbeeld. Vind jij Connie Palmen seksueel aantrekkelijk? of Lulu wang? “ . “ Of is het soms de beroemde Friese dichteresse Baukje Wytsma” zei J.B.G halma die er ook bij was komen staan en eigenlijk helemaal niet wist waar het over ging. “ Nee, nee, nee die zijn het ook niet en het is geen schrijfster” Zei Bob “maar zal ik jullie maar een tip geven? Zij heeft wat met Maurice de hond gemeen al vind 85 % van de Nederlandse bevolking dat ze de boel bedonderd, 8 % van de bevolking zegt van niet en 7% van de bevolking zegt weet niet, geen mening ”. “ Oh is het dat wijf van dat internet-bedrijf. Hoe heet ze ook alweer” zei. Daddy o la la. “ Wat die Nina Brink bedoel ? “
zei de jonge Boschfazant. “ Nina Brink!” zeiden toen de andere verbaasd “ vind je dat een lekker wijf!”. “ Ja die is het “ zei Bob “ en ja die vind ik seksueel ontzettend aantrekkelijk. Komt door die harde, koude kakkop van haar. Daar wordt ik nu eenmaal ontzettend geil van. Weet je waar ik dat ook ontzettend bij had...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten